Cabinet Terapie Bowen Galata Duminica ora 10.00 inscriere prealabila la 0753180143

miercuri, 29 august 2012

Maestrul care scotea apă ...

Un calugăr zen scotea apă din fântână când un căutător care vizita templul l-a abordat şi l-a întrebat:
- Unde îl pot găsi pe marele maestru al templului, am auzit de faima lui şi am venit de departe ca să vorbesc cu el.
- Chiar in fata ta, eu sunt, ii spuse calugărul care scotea apa din fantana.
- Cum adica Marele maestru sa scoata apă si să care apă de la fântână? Râzi de mine cumva?
Maestrul îi răsăunse: Nu, chiar sunt persoana de care ai întrebat.
Omul atunci intrebă: Am auzit multe vorbindu-se despre tine dar niciodata nu mi te-am imaginat cărând apă de la fântână.
Maestrul : Asta pentru că nu ai avut până acum kensho, trezirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu